39/2015 Legeak, urriaren 1ekoak, Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkideari buruzkoak, 16. artikuluan xedatutakoaren arabera eta 203/2021 Errege Dekretuak, martxoaren 30ekoak, sektore publikoaren bitarteko elektronikoen bidezko jardunaren eta funtzionamenduaren erregelamendua onartzen duenak, 38. artikuluan xedatutakoaren arabera, Estatuko Administrazio Orokorrari aurkezten zaizkion dokumentu guztien idazpenak Estatuko Administrazio Orokorraren Erregistro Elektroniko Nagusia egin beharko dira.

Horren ondorioz, Ogasun eta Funtzio Publikoko Ministerioari zuzendutako idazkiak aurkeztea ahalbidetzen zuen plataforma honek funtzionamenduan egoteari utzi dio 2021eko uztailaren 1etik aurrera.

Izapideak egiteko, erabili Estatuko Administrazio Orokorraren Erregistro Elektroniko Nagusiko (REC) inprimakia.

Barkatu eragozpenak.

Esteka honen bitartez, aurkeztu dituzun inprimakiak kontsultatu, hartu-agiriak jaso eta eman duzun dokumentazioa kontsulta dezakezu (Garrantzitsua: aukera honek ez du espedientearen kudeaketaren egoerari buruzko informaziorik ematen; horretarako, beste aplikazio espezifiko bat dago):

Aurkeztu dituzun inprimakiak kontsultatu